Ur livet som lillasyster

Direktlänk till inlägg 9 september 2008

Mi mejor amiga

Av easterbunny - 9 september 2008 20:55

Känn dig inte bortglömd! Jag tänker på dig!

Jag har försökt skicka sms till dig flera gånger men det fungerar inte! Jag kan ibland inte skicka till någon alls! Hoppas du har det bra i Mellansel, och jag har fått dina sms!

Ingen är lika bra som du, jag är så bortskämd med att ha en så fin vän att jag har lärt mig att ha väldigt höga krav.

Du är min pärla, det vet du.


Jag har så mycket jag vill prata med dig om! Jag ska försöka skicka sms innan jag går o lägger mig ikväll!

 
 
Ingen bild

Stora E

9 september 2008 22:05

Oj, hur hamnade jag här...? Hur som helst så vill jag önska dig jättemycket lycka till med dina studier! Jag är lärare i spanska men har bara varit i Spanien en sommar och då jobbade jag som au-pair. Det du gör är mycket klokare! Du kommer att lära dig otroligt mycket och ha jättekul. Sluta längta hem, hemmet finns kvar. Det är svinkallt i Norrbotten så njuuuuut av sol och värme. Modig tjej är vad du är! Kram ifrån mig!

 
Ingen bild

Vrv

9 september 2008 22:49

Jag tänker på dig varje dag, och undrar hur du har det och hur det går för dig! Tråkigt att det inte fungerar med fonen :/ Jag har så mkt att säga till dig med!!! Imorn drar jag ned till Örebro, ska ju kolla på Kirk F ;) ska bli kul! Det går bra på mellansel, det verkar vara en väldigt trevlig klass..alla vill vara där och alla är engagerade, det är ju ett plus för detta år! Jag trivs så bra i min lägenhet, vill aldrig komma hem igen ;) hähä! Du ser ut att ha fått färg iaf..niice! jag lär aldrig känna igen dig när du kommer hem :P Ta hand om dig vännen! Du är min solstråle :D Puss

 
Ingen bild

emeli

10 september 2008 10:19

hej :) vet du, idag ska jag vara barnvakt till en schäfer. Ska knäppa kort o lägga upp så får du se hur han ser ut sen:) Nu ska jag ut och gå. Sen fixa o dona, städa kattlåda blandannat - spännande va ;)? puspus

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av easterbunny - 22 oktober 2009 21:02


     Jag har inte varit här på jättelänge! Det var trevligt att komma tillbaka och upptäcka att stället verkligen förändrats - till det bättre! :) Jag är lite besviken på blogg.se för nu på slutet har det blivit så svårt att ta sig in. Det vill...

Av easterbunny - 8 februari 2009 18:05

  Nu är ni varmt välkomna till min nya bloggadress! www.sojf.blogg.se   VÄLKOMNA, VÄLKOMNA! ...

Av easterbunny - 2 februari 2009 18:22

  Doris är ju störtfin! =)    Idag har det varit fullt med intriger inom hemmets fyra väggar. SIMSON började med att jaga Doris! *alla drar åt sej andan* och när jag gick efter Simson och skulle bråka på honom "Dumma Simson!" så såg jag att han hade...

Av easterbunny - 2 februari 2009 10:23

  Rackarns! Det ringde en trevlig sjuksköterska från min vårdcentral som sa att de hade en tid för vaccination IDAG! HURRA, tänkte jag, då får jag det bortgjort!   Men nehe, så enkelt var det inte. På frågan "du är väl inte förkyld?" svarar jag "öh...

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards