Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 3 september 2008

Av easterbunny - 3 september 2008 17:56


Idag har varit en bra dag.

Lustigt att det kunde vända så. Igår grät jag så gott som konstant men idag har jag bara nästan-gråtit två gånger! Och båda gångerna var när jag var ensam, jag vaknade klockan åtta PRICK och kunde inte somna om. Jag läste lite bok -Den enklaste glädjen av Tomas Sjödin- som jag lånat utav mamma M, därefter så spelade jag The sims 2 Historier - från en öde ö en stund.(käraste, om det inte vore för dig <3!) Huset var helt tyst och jag bestämde mig för att gå upp och borsta tänder, tvätta ansikte (här nånstans började jag nästan-gråta) och klä mig.

I köket tog jag lite frukost och sen gick jag ut och satte mig bredvid poolen (här var andra gången). Strax kom Matilda som hade vaknat och vips blev tillvaron lite mer sällskaplig. Vi har båda sagt det idag; hade vi inte haft varandra så hade det nog inte gått så lätt -så snabbt.


Förmiddagen tillbringade vi vid poolen och vid två-tiden så gick vi + Yolanda till skolan, hon skulle visa oss vägen dit så vi inte skulle snurra bort oss - igen - host host *pik till en blond tjej*.

 haha!

Sen tittade vi förbi på några affärer längst gatan på vägen hem och så köpte vi var sitt spanskt telefonkort - jättebra! Det funkar att ringa men jag har ännu inte fattat varför det inte går att smsa till sverige? Nåväl, får väl fråga ikväll då vi ska till skolan.

-Jo, för det ska vi. På ett möte på Svenska skolan, spännande tycker vi att det ska bli.


Kram på er alla där hemma!


HAHA, HOPPSAN, RÅKADE SLÄNGA MED EN BILD PÅ POOLEN!

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards