Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 6 september 2008

Av easterbunny - 6 september 2008 22:45


Om du inte hade stått vid ditt ord och vänligt men bestämt beslutat att det var mig du ville ha? Hur skulle mitt liv sett ut då? Hade jag ens haft modet att ta mig ut på detta viset utomlands?

Jag ska inte tänka "what if" för det finns inte. Allt som händer sker av en anledning, därför att det är förutbestämt.


Om du inte fått mig att inse att det var dig jag ville ha, så hade jag knappast kunnat få tillgång till den här! :D

http://www.weebls-stuff.com/toons/Tamale/


.. det känns som den största höjdpunkten i min dag just nu, när jag kan få skratta och tänka på vilken tur jag har som har en sån som du !

Hoppas det går bra för dig att jobba ikväll, kör försiktigt när du ska hem.

Av easterbunny - 6 september 2008 17:44


Se här!

Jag ser lika dan ut, bara en aning mer solbränd på näsan. :)



Nu ska jag ner en sväng på staden o titta till några kompisar. =)

Av easterbunny - 6 september 2008 09:48

Och tur är väl det!

Tänk vad förvånade alla skulle bli om tiden plötsligt stog stilla? Även fast det ibland kan kännas som så...


  •  
    • Tisdag
    • Onsdag
    • Torsdag
    • Fredag
    • Lördag
    • Söndag

Se där! det har redan gått fyra dagar!

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards