Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 7 september 2008

Av easterbunny - 7 september 2008 16:37


YES! första veckan är avklarad! bara femton kvar nu!



  • vecka 36
  • vecka 37 (15)
  • vecka 38 (14)
  • vecka 39 (13)
  • vecka 40 (12)
  • vecka 41 (11)
  • vecka 42 (10)
  • vecka 43 (9)
  • vecka 44 (8)
  • vecka 45 (7)
  • vecka 46 (6)
  • vecka 47 (5)
  • vecka 48 (4)
  • vecka 49 (3)
  • vecka 50 (2)
  • vecka 51 (1)

Av easterbunny - 7 september 2008 11:10


Äntligen har mitt sinne börjat lugna ner sig en aning, jag sovde hela 1,5 timme längre än vad jag gjort någon dag här nere! Jag har vaknat halv sju och tvingats ligga och vänta tills alarmet på min mobil har ringt men idag så vaknade jag klockan åtta! Jag låg kvar i min säng och läste lite ur min bok (som återfunnit sig i mina ägor igen, jag råkade ju tappa bort den lite..) "Den bortglömda konsten att bevara en hemlighet" heter boken och är skriven av Eva Rice. Det jag föll för var framsidan på boken, den är grön och har gula, rosa o (en)blå fjäril(ar).

Läser nu här på baksidan att ".. Boken har legat högt på bestseller listorna i både England och USA."

Så , nu vet ni det!


Jag trodde att det var Gudstjänst på Svenska Kyrkan idag klockan elva och eftersom jag inte har speciellt tight schema (över huvudtaget) så tänkte jag att det kunde väl vara något för att få dagen att passera snabbare. Jag gjorde mig klar och gick ut genom dörrarna och ut på gatan i riktning mot Svenska kyrkan. Efter ca 30 (32 minuter för att vara exakt *ler*) så var jag framme och läste på skylten utanför att det var Musikgudstjänst ikväll klockan 19, men ingen klockan 11 syndes till. Skräp också!

Nästa Söndag klockan elva stämmer det iallafall.

Jag fick knata tillbaka hela vägen hem och eftersom det är söndag så var det inga skojiga affärer öppna heller där man kunde gå in o svalka sig. Tur är att det inte är den tiden på dagen det är som varmast än!


Efter min timmes promenad den här morgonen så har jag använt lite av mina energiresurser som jag samlat på mig under natten, nu skulle det faktiskt funka att gå och sova igen. Jag får se hur jag gör.


Hej hej farmor o farfar! Vad roligt att ni läser mig! :)

Stora kramar!

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards