Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 1 september 2008

Av easterbunny - 1 september 2008 07:33


Jag är förkyld.


Jag tror åtminstone det, jag är snörvlig iallafall, det brukar ju stämma med att vara förkyld. - Eller att man är ledsen.


Konstigt det där med att vara ledsen. Man kan vara ledsen på så många olika sätt. Ledsen för att någon varit dum, ledsen för att man själv gjort något dumt, ledsen för att man saknar någon, ledsen för att man tappat något, ledsen för att man tappat någon eller ledsen för att man ska åka bort.

..men det hör till, vore man inte ledsen för att åka bort så skulle det betyda att man inte hade någon som betyder tillräckligt mycket. Jag ska istället tänka vilken tur jag har som har människor som betyder så hemskt mycket för mig!

Fyra månader går snabbt, jag är snart hemma igen på jullov, då ses vi då!

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards