Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 16 september 2008

Av easterbunny - 16 september 2008 19:59


Jag vet inte vad karlar önskar sig.

Karlar måste vara det svåraste att köpa presenter till. Utbudet av present-saker till karlar är minimalt, det är inte precis så att man köper nya fälgar i julklapp. Inte heller köper man en ny kompressor till varje födelsedag.

Karlar är svåra.

Att varje år ge kläder kan uppfattas som att det inte ids läggas ned mer tankeverksamhet bakom presenten. (Turligt nog är väl att det inte finns en enda karl som skulle tänka så långt, *busig* ) Skämt o sido.

Vad vill karlar ha?


När jag var tio kunde jag rita en teckning utav pappa och ge honom den på födelsedagen. Då skrattade han och allt var bra.

Av easterbunny - 16 september 2008 15:04


jag står här och ser på, från ett avstånd stort som två världar.

det enda jag vill är att röra din kind.

Av easterbunny - 16 september 2008 09:00


Bygga broar, riva hus, måla himlen, odla träd, andas vatten och simma i grus.

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards