Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 12 september 2008

Av easterbunny - 12 september 2008 23:04


Jag visste inte vad jag skulle ge dig, så jag gav dig; mig.

Av easterbunny - 12 september 2008 19:56


Resa till jul

I början av oktober finns resorna i december och inför julen tillgängliga att boka.

Av easterbunny - 12 september 2008 19:33


Vatten i kranen är REN LYX.

Vatten som rinner konstant från en kallkälla är ännu mer lyx.

Jag saknar sveriges bekvämlighet med vatten i kranen som smakar underbart och jag längtar efter smaken. Smaken på VATTEN, kan ni tänka er! Är det något man kan sakna egentligen?

-Svar JA-

Nu ska jag inte överdriva, jag sitter här med en flaska Agua de Mijas , en ny flaska! Jag gick tillbaka till den trevlige britten i affären, och det märket på vatten är absolut hel-bra. Saken är den att det kommer ur en flaska, inte ur en kran.


Det slog mig precis att under dessa 15 veckor som jag är här i spanien kommer jag inte att ha klappat ett DJUR! Ingen Simson eller Nikko som man kan kramas med. -VÄNTA BARA TILLS JAG KOMMER HEM! MOAHAHA!!

Tur att de är djur, de vet inte vad som väntar. *elakt leende*


Är det för tidigt att börja köpa julklappar? Vad önskar ni er?

Av easterbunny - 12 september 2008 16:44


ÄNTLIGEN hittade jag ett par skor som jag föll för! De var vita och hade ett snöre mellan tårna. Passade min fot perfekt och hade inte försetts med någon gigantisk klack.


-Trodde jag.. jag ställde mig i disken och väntade och väntade.. och väntade. Tillslut kommer gubben i butiken fram till mig och säger "no".

VADDÅ "no"?! Tänkte jag!

Där stod jag med en sko som jag ville köpa och så menar han att han inte har den hemma? Är DET vad han säger?

Tydligen så var det så illa, jag gick ut ur affären utan någon ny sko. Jag ska tydligen ha mina äckliga, illaluktande, utgådda, söndriga ballerina i fuskskinn, det är mitt öde!



Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards