Ur livet som lillasyster

Alla inlägg under november 2008

Av easterbunny - 16 november 2008 12:58





Mitt vinterland!

Av easterbunny - 15 november 2008 19:49


Jag är glad för att det ligger jättemycket snö på backen! Jag är lite less också för det gör ont på det stället där min tand brukade sitta. Fast det beror ju inte på snön.

Jag sitter och tittar på Gilmore Girls och eftersom jag har hela boxen så behöver jag aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldrig sluta. Förrän det är slut på avsnitt! Jag äter glass också, ÅH vad jag har det bra!

Av easterbunny - 15 november 2008 15:59


Idag har det snöat!



Jag och Nikko tog en morgonpromenad och luktade på snön.

Av easterbunny - 14 november 2008 22:54




Av easterbunny - 14 november 2008 15:04


Jag fick för mig att knäppa kort på den yta i den här lägenheten som är min alldeles egna. Det är inte mycket men det är mitt.


Det vackra ägget med stjärnor på var min mormors lampa. Den är lagad utav min morfar med lim och man ser sprickorna. Den tycker jag om.




Tro inte att jag kan spela på gitarren, ÄN. Det är mitt livs utmaning.


Av easterbunny - 14 november 2008 07:03


Gårdagens gröna lurviga monster med gula blodsprängda ögon har krymt till en get. Ja, nu är jag en get.

igen

Svullnaden är inte lika markant idag så det bådar gott, jag kommer inte behöva se ut som jag har stoppat in något i strl. pingisboll i munnen och försöker prata samtidigt. The sky is cloudy today, somehow I don't mind, let it be cloudy. The sun will come out eventually.


Min fina hylla som skulle(SKA!) sitta under min spegel är fortfarande inte uppsatt. Jag AVSKYR alla andra typer av väggar än de som är gjorda i spånplatta. Jag vill kunna fixa dessa saker själv men NEJ, nu måste vi har borrar och speciella pluggar för det GÅÅÅÅÅR inte att skruva in en normal skruv i en cementvägg!! Mina andra alternativ är gipsväggar och det är VÄRRE, om möjligt! Var är de hederliga spånplattorna..?? Bring it back to me

Av easterbunny - 13 november 2008 16:51


Åhhhh!!! NU är jag arg!! Det finns inget som gör mig så arg som när det gör ont! Jag blir så frustrerad och irriterad och vill bara krossa vad som helst! Det går ett irriterande pirr upp och ner längst ryggraden som ger mig en sorts överskottsenergi och jag vill bara kasta sönder, riva ner eller krossa närmaste grej!

DUMMA DUMMA ONT! AHHHHHHH!!!!

Av easterbunny - 13 november 2008 15:43


avocado är inte så jättegott egentligen.....

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards