Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 26 november 2008

Av easterbunny - 26 november 2008 22:12


Din personlighetstyp:

Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra.


Karriärer som skulle kunna passa dig:

Inredningsdesigners, designers, sjuksköterskor, administratörer, operativa chefer, sekreterare, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, juristassistenter, präster, kontorsansvariga, affärsinnehavare, ekonomibiträden, hemmafruar/hemmamän, trädgårdsmästare, kuratorer, familjerådgivare, hälsovårdspersonal, bibliotekarier, medicintekniker.



Av easterbunny - 26 november 2008 21:01


Kanske var allt som sas

egentligen inte lika bra som det jag hörde

Kanske var allt jag sa

hårdare än vad jag själv tyckte

Har dörren öppnats och stängts för många gånger redan?

Har all färg har mattats av?

 Det är ingen glädje i att se färg i en svartvit värld.


Av easterbunny - 26 november 2008 18:22


Så du ÄR alltså ingen riktig katt egentligen?



TITTA! Han har en reva i förklädnaden! AVSLÖJAD! MOHAHA!! Äntligen är våra misstankar bekräftade!

Av easterbunny - 26 november 2008 13:55


Dagens Ophra och hon är hemma hos Tom Cruise och hälsar på i hans privata hem. Plötsligt talar hon om hur hon vaknade på morgonen och kände sig lite nervös eftersom de inte träffats och talats efter "The sofa incident". VAD HAR JAG NU MISSAT?

Han var helt spattig av förtjusning(förälskelse?) och hoppade i soffan av glädje.

Vill någon tala om för mig var något gick snett?

Jag trodde att han var kär i Katie och det var därför han hoppade, vad pinsamt det skulle bli om jag har fått allt helt om bakfoten! =) 


Ophra frågade "Skulle du göra om det igen?" , och han försöker le, men det ser ansträngt ut och han säger.. "It was a moment. " ... Ophra frågar igen "But would you do it again?.. I mean.. with what you know now" ... Tom svarar ".. It was a moment.. But with what I know now.. I'm not sure"


Ophra verkar som en härlig kvinna så jag tror inte att hon blev upprörd över det faktum att han hoppade i soffan med skorna på. Det går säkert att lämna in på kemtvätt och det var ju inte så att det var hennes privata soffa. =)


Som ni hör är jag ABSOLUT inte påläst angående det hela. Kanske kan någon mer medveten ge mig en liten lektion i det hela? =)

Av easterbunny - 26 november 2008 12:04


AHHH!

"Värre är det med vindruvorna, 72% innehåller giftiga ämnen"

svt 1 rapport klockan 12.04 !!!!

Jag snappade upp det, HJELP. Vad vågar man äta egentligen? Kanske blir att suga på tårna resten av livet.. ?

Av easterbunny - 26 november 2008 11:54


Länken till asos fungerar ju inte alls märker jag. Jag har gjort som jag alltid ha gjort men ändå kommer jag upp till MIN blogg när jag klickar på länken. Ah, www.asos.com är iallafall länken jag försökte fixa dit lite snyggt. =) Väl mött


Av easterbunny - 26 november 2008 11:44


Jag har hittat ett par, tre, nya lovable dresses på Asos

Here they are!




Det vore skoj att ha något fint till jul och nyår. =) Jag har inte bestämt mej än, behöver lite mer betänketid innan det blir åka av. Om det nu blir något överhuvudtaget det vill säga! :)


Jag är lite sugen på att sy en egen klänning också, då får jag ju göra precis som jag vill. *hurray*


Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards