Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 10 november 2008

Av easterbunny - 10 november 2008 22:35


Nu är jag jättetrött och ska kasta mig i sängen för att sova. Jag somnar nog likt en klubbad säl är jag rädd. Denna eviga trötthet!

Någon gång tänker jag säga "Ikväll tänker jag somna som en katt - nöjd med mig själv och mitt kravlösa liv."  Idén slog mig när jag blickade ner mot golvet och ser den hårigaste av hårbollar ligga där och fläka ut sig på rygg med ögonen halvt åtslutna. Tänk att få vara en katt alltså..



Av easterbunny - 10 november 2008 18:47


Jag sover för lite och jag sover dåligt.

Jag minns inte sist jag sovde en hel natt utan att vakna och vrida mig i frustration. Vanligtvis vaknar jag klockan fyra. PRICK fyra, då har min kropp bestämt sig för att göra det hela lite spännande och mindre lättövervinnerligt med en liten paus från sömnen. ÅH VILKEN BRA IDÈ.

- Det tycker inte jag.


På torsdag har jag Geografiprov och på fredag har jag prov i Etik och Livskunskap. På fredag skjutsar jag mamma o pappa till flygplatsen.


Måndag

Tisdag - Ljuvliga kören!

Onsdag

Torsdag - Geografiprov

Fredag - E&L prov, mapa åker iväg.

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards