Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 13 november 2008

Av easterbunny - 13 november 2008 16:51


Åhhhh!!! NU är jag arg!! Det finns inget som gör mig så arg som när det gör ont! Jag blir så frustrerad och irriterad och vill bara krossa vad som helst! Det går ett irriterande pirr upp och ner längst ryggraden som ger mig en sorts överskottsenergi och jag vill bara kasta sönder, riva ner eller krossa närmaste grej!

DUMMA DUMMA ONT! AHHHHHHH!!!!

Av easterbunny - 13 november 2008 15:43


avocado är inte så jättegott egentligen.....

Av easterbunny - 13 november 2008 15:34


JAG TROR JAG FÅR KRUPP!

Visserligen är det bara min andra avocado som jag någonsin öppnat i hela mitt liv, och jag är medveten om mitt dåliga tålamod. Men hallå!!!!

- HUR svårt ska det vara att öppna en avocado och låta kärnan förbli hel? Den här gången ansträngde jag mig verkligen för att inte trycka så hårt och därför kanske se till att kärnan inte går sönder, men nehej. Världens enklaste grej klarar inte den här bruden av.

Kanske får jag vänta tills helgen då Ida kommer hit, hon känns som någon van avocado-slajsare som kan fixa en hel avocadokärna till mig så jag får plantera!! :)

För ett avocadoträd SKA JAG HA!

Av easterbunny - 13 november 2008 14:39


Slå näven i bordet!

Sexuella övergrepp på djur ska inte få förekomma, djur kan inte prata och kan därför inte stå upp och försvara sig själva, därför måste vi människor göra det åt dem!

Visa vad du tycker genom att skriva under här!


Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards