Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 8 november 2008

Av easterbunny - 8 november 2008 21:12


Grattis på mormors 80årsdag!

På vägen över e4an så blev vi stoppade och fick stå still pga en utryckning från brandstationen! Jag hade aldrig varit med om det så det var spännande. Jag har ofta gått och funderat på det, att jag inte varit med om en utryckning och skulle vilja se hur det går till, synd bara att det skedde på vägen till mormors födelsedagskalas vilket gjorde att vi blev försenade. Men det var och andra sidan inte hela världen.


Jag beställde Gilmore Girls första säsongen och en cdskiva på cdon.com igår och det stod att det skulle ta 1-3 dagar! Hurra! Kanske får jag paketet på onsdag om jag har tur!


Imorgon är det Farsdag och det betyder middag hos farmor o farfar som vanlig tradition! Gotti gott. Innan det ska jag ha hunnit med att sjunga med kören, vi har samling klockan 10. Efter middagen ska jag på yoga 17.30, jag får se om jag hinner dit.

Veckan som kommer väntar många saker, bland annat ska jag ta bort min visdomstand på onsdag och sen reser mamma o pappa till Arlanda på fredag kväll. Geografiprov på torsdag och en massa annat. Hej och hå.

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards