Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 18 november 2008

Av easterbunny - 18 november 2008 21:25



Ååååh, en favorit i repris!

Av easterbunny - 18 november 2008 21:18


Jag kräver så mycket och är samtidigt så elak. Jag tar sån stor plats och det äcklar mig. Jag är trött på min egen röst, vill lägga mig ner och sova nu. Jag har glömt allt.

Av easterbunny - 18 november 2008 15:53


Mitt liv gjorde ett abrupt slut, Gilmore Girls-boxen är färdigtittad! What do I do, what do I do?

Av easterbunny - 18 november 2008 14:39


På tal om drömmar (som just var ett hett samtalsämne bland mig och mina två närmsta vänner ((Vi har umgåtts konstant nu de senaste fyra dagarna och de är ALLTID hemma när jag kommer hem!)) - The Gilmore Girls as I call them)

Inatt drömde jag om ormar, två stycken.

Den röda jättegiftiga bet mig med EN tand och jag oroade mig för att jag skulle dö. När jag tittade ner på min arm så var det inte bara ETT hål efter EN tand utan TRE hål! 

Vilken orm har tre tänder?..

När ormbitandet hände så var jag i sommarstugan i norr, vi ringde efter en ambulans och den skulle köra de tio milen från stan till de mörka skogarna. När ambulansen kom upp sa de att jag inte skulle dö. Inte just då och pga ormen iallafall.


Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards