Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 12 november 2008

Av easterbunny - 12 november 2008 12:09


Bedövningen börjar släppa och det känns faktiskt inte så där ohyggligt ont som det gjorde förra gången. Och andra sidan har jag ju redan tagit Ipren i förebyggande syfte.

Jag är hungrig!! men jag är osäker på om jag kan äta något... tänk om jag förstör nånting ?

Av easterbunny - 12 november 2008 10:10


Av easterbunny - 12 november 2008 09:47


ÅH vilken glädje! Tack,tack,tack till er fina som postat kommentarer! Tala om en tjej som blev förvånad när jag nyss loggade in och inte möttes av den vanliga startsidan utan av ord från mysiga besökare! Tänk vad en sinnestämning kan förändras i ett nafs. (Säger man "ett nafs" ?) -Och JA persilja! VI HAR HAFT SNÖÖÖÖ! Men tyvärr måste jag meddela att det inte var långvarigt utan jag står här nu igen med tråkigt kalt höstväder. Till jul vill jag iallafall ha snö, vi har inte haft det på TVÅ jular!


För att tala om fler sinnestämningar och känslor - förlust och smärta!

Klockan 8.00 idag hade jag tid hos tandläkaren för att operera bort min vänstra visdomstand på nederkäken. Jag mådde faktiskt illa när jag satt inne i väntrummet, ångest över det jag visste väntade.

Det värsta för mig är bedövningen, jag kunde inte hålla mig idag heller utan började böla. Denna sabla spruta som sticks och gör ont! Smakar illa gör den också..

Jag har också sytt för första gången i mitt liv nu, det behövdes tydligen. Så nu är jag Mig minus TVÅ tänder.

Nu är jag fuuuul, halva ansiktet hänger och är helt smärtfritt förutom små stickande pirr som kommer och går..

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards