Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 6 november 2008

Av easterbunny - 6 november 2008 19:57


ALLA gräsfrön åkte ur påsen och ut på golvet och allt precis efter att jag hade dammsugat lägenheten!

Av easterbunny - 6 november 2008 18:16


Jag promenerade upp till Östra och handlade nyss. Det kändes mysigt. Jag köpte bröd, vindruvor, nötter och juice. Nu har jag nästan ätit upp en hel påse Valnötter - Gud så gott!

Av easterbunny - 6 november 2008 15:21


Här sitter jag idag, med Simson på sin vanliga plats bredvid mig i soffan. Han har precis slutat leka med kryddmåttet han hittade i lådan på golvet igår så han är väl slut. Vi har ju lite smått och gott nedstoppat i fina flyttlådor eftersom projekt - renovering av kök - är i full gång. Det blir jättefint.


Det återstår bara sex veckor tills det blir julavslutning och härlig vårtermin börjar. Halleluja! Jag hade tänkt köpa julklappisarna snart också.


Idag bakade jag Brownies som kom att likna något som jag tappat på golvet och sedan stampat på. De blev så FULA! Jag använde en för stor form tror jag så det blev ingen tjocklek på dem, sen borde jag använt mer cacao för de blev så blek färg på dem. Nåja, nästa gång kanske jag lyckas bättre.

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards