Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 25 november 2008

Av easterbunny - 25 november 2008 17:19


Jag ligger på mage på min säng och väntar på att päronen ska trilla in genom dörren. De kommer, det vet jag, jag vet bara inte när.

Jag fryser och jag har klätt mig i stickade tjocksockar med glada färger som jag fått av mamma M och flera lager tjocka tröjor och filtar. Kanske börjar det frusna blodet inuti mig röra på sig snart så jag slipper ha kall näsa.


 Jag såg en hundvalp idag! Den var jättesöt och hade fina ögon. Jag kände nästan för att ta den med mig hem.  -Det hade jag säkert gjort också, om jag inte visste att både valpen och den söta ägarinnan hade blivit ledsna. =)



Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards