Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 20 november 2008

Av easterbunny - 20 november 2008 17:36


"Bygga en kärra, DET är roligt. Men jag är för gammal för det.

Ååh, man skulle vart liten.

Man skulle kunna samla godor!

Jag går ner till kärret och samlar grodägg, det kan ta flera dar innan det blir grodor av äggen.

Jag tar hem dem i en glasburk. Sen kan jag se hur de växer, för varje dag blir de lite större. Först växer det ut bakben. Och sen får de framben. Och sen blir de MER och MER grodor för varje dag. När de blivit riktiga grodor vill de upp ur burken, då går jag ner med dem till kärret. *hoppeti hoppeti*

Föda upp grodor! Det kanske man kan göra? Det kan man ju göra fast man är stor. Det är ju vår och imorgon är det lördag ! Imorgon går jag kanske till kärret och fångar grodyngel. "

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards