Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 9 november 2008

Av easterbunny - 9 november 2008 20:15


me and my bang are feeling lucky today!


Åh mätt och belåten är bara förnamnet efter att suttit och gapat över god mat hemma hos farmor o farfar på tomten i Idbyn denna afton. Mamma och pappa släppte jag av vid Östra för de skulle in på affärn och handla för att sedan promenera tillbaka. Jag går in, kramar Simson som skriker, lägger mig på sängen och kastar mig sedan på bloggen för att uppdatera om the latest hottest news. Tyvärr blir det inte bättre än såhär dock!


Av easterbunny - 9 november 2008 13:34


Idag tömde jag min kamera igen! Jag har bilder på snön som befann sig här den 29 oktober!

SEEE HIT!



VEROOONICAAAAA <3

Av easterbunny - 9 november 2008 13:08


Klockan fyra bär det av till Idbyn på Farsdagsmiddag! Jag tycker det låter kanoners.

Mina halsmandlar är fortfarande stora som valnötter och nu är det nog dags att slå näven i bordet och gå till någon som kan titta på det. Jag tror att det läker ut av sig själv, jag VET att det kommer göra det. Men det kändes mysigt att mamma och pappa propsade på med "Imorgon går du och kollar upp det där med en gång!"  så det är väl lika bra att göra det.


Jag virade ett paketsnöre runt Simson så nu är han Farsdags-fin i blått och silver!







Har du en famn för mig?

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards