Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av easterbunny - 31 augusti 2008 20:04


Nu återstår bara en enda ynka dag tills jag sätter mig på planet som tar mig härifrån. Till Stockholm och Arlanda för att vänta på planet som ska ta mig vidare.

Dagen har flytit på i snabb takt som vanligt, tiden bara rusar fram, precis som att den vore sand i ett timglas. Jag och mamma gick och hälsade på hos mormor och morfar imorse. Konstigt att inte veta om någon av dem finns kvar till jul när jag kommer hem igen. Hur som haver så hoppas jag att, vad som än händer, det blir till det bästa för dem.


Imorgon gäller det att finslipa på innehållet i resväskan och se till att jag håller vikten.


Jag hoppas på att syster kan möta upp mig på flygplatsen och hålla mig sällskap de långa nattliga timmarna tills avfärd. Om inte så har jag nu min efterlängtade RUBIKS KUB!


Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards