Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av easterbunny - 12 augusti 2008 17:17


I can't see me loving nobody but you, for all my life!


Laxsallad! Jättemumsigt!

Jag har fixat maten och precis när allt var klart steg mamma in genom dörren, hem från en dags arbete. Vilken tajming!

Hon skulle ut i tvättstugan och fixa lite tvätt innan hon kom och satte sig, - perfekt tycker jag. Då hinner jag skriva lite granna på min blogg.


  • Passet är hämtat!
  • Bankpappret inlämnat!

 Idag uträttade jag o Vrv några av mina före-jag-åker sysslor och det känns verkligen bra. Jag går bara omkring och väntar på att fotona jag beställt från extrafilm ska dimpa ner i postlådan så jag kan skicka iväg brevet, i det gröna kuväret. Jag vill också använda de fina klistermärkena som jag köpt i min fina scrapbook/fotoalbum! Spännande!

Nu kommer mama och vi ska äta!

Godmiddag!

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards