Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 30 augusti 2008

Av easterbunny - 30 augusti 2008 23:13


Simson hoppade precis upp i soffan mitt emellan mig och Veronica för att kika runt lite - vad är det egentligen vi sysslar med?

Jo, Veronica ligger på vänstra sidan av soffan och ser in i en teve som visar Pearl Harbour och jag på den högra med datorn i knät.

Ikväll är det middag i vår lilla trea för åtta personer.

Eller det blev visst bara sju av oss kvar efter att Fredrik åkt på jobbet. Jag har tatt mig en flitig karl, det är något som är säkert.


Imorgon ska jag till mormor och  morfar och se dem en sista gång innan jag åker iväg, det är bara söndag och måndag kvar. Måndagkväll beger jag mig av mot södra breddgrader.


Det blev inte så många inlägg idag, bara ett faktiskt, men jag har haft fullt upp med annat, sova tillexempel!



Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards