Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av easterbunny - 7 augusti 2008 20:35


Mamma lagade en jättegod pizza ikväll. Vi åt inte middag förrän runt åtta-tiden och det blev en vegitarisk pizza med quorn. Supermumsigt. Nu sitter jag, Simson och mamma vid teven och ser på Packat & Klart på fyran.


Varför försvann sommarvädreeeeet? VARFÖR BLEV DET HÖST HELT PLÖTSLIGT? typsit..

Av easterbunny - 7 augusti 2008 18:32


Jag beställde nya foton från extrafilm.se idag! Har inte använt mig utav dem tidigare så det ska bli spännande och se om de är bra. Jag beställde via OnOff förut men jag blev inte speciellt nöjd med servicen där. Nytt försök denna gång, hoppas på tur!

Det ska bli roligt att få klippa o klistra lite mer i mitt fotoalbum som jag pysslat ihop. Jag funderar på att ta en trip till Barnens Hus imorgon för jag minns att jag sett att de hade klistermärken med bokstäver!


Jag längtar tills min vän på Mallis kommer heeemm! Mina axlar och rygg ber om uppmärksamhet, jag känner mig som en knöl.




Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards