Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av easterbunny - 5 augusti 2008 10:30

 (och alla andra också för den delen.)


Idag slog jag upp mina blå ögon när den svarta digitalklockan visade exakt 9.15 Eftersom jag hade bestämt en dejt med Vrv så tyckte jag att det passade sig att kliva upp och göra sig i ordning, på en kvart var jag klar och jag började promenera de 3 (?) km över Skärpe fram till Vrvs hus. Hon hade inte ens hoppat i duschen så det var det första som fick hända och jag själv, i egen hög person, slog mig ned framför den silvergråa burken dvs datorn.


Jag gillar det inte. Jag gillar det inte alls, över huvudtaget! Det är bortom all rimm och reson! - DET KÄNNS SOM HÖST!

Jag kan inte själv förstå det! I flera dagar har vädret varit topp, "en glass i handen och ligga på mage på stranden" - eller något ditåt. Men nu, NU är det hela som bortblåst! typsit


Igår tog jag äntligen tag i mig och gick till polisen och fixade ett pass. De sa att det kunde hämtas 4-5 arbetsdagar senare. Jag tänker kika in på fredag för att höra om hur det går. Det känns skönt att jag kan  bocka av ännu en sak från min to-do-list. Idag tänkte jag undanröja ytterligare en uppgift, - banken. Wish me luck!


Min kamera är slut. Batteriet är uttömt och jag har fortfarande inte kommit mig för att ladda den. Jag måste göra det, ikväll.

27 dagar kvar tills jag reser!

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards