Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av easterbunny - 29 augusti 2008 09:37


http://allehanda.se/avdelning/ornskoldsvik/31549

Satt precis på Allehanda.se och skulle läsa om vattenolyckan och så välkomnades jag av rubriken "Vattnet tillbaka i Ö-vik" . Man ska fortfarande koka vattnet för att vara helt säker men man behöver inte längre snåla med vattnet. Så jag kan ta en dusch utan att få dåligt samvete, men jag tänker ändå inte duscha länge, man ska ju tänka på miljön!

Av easterbunny - 29 augusti 2008 09:21


Jag har hunnit vara ute på en springtur och efteråt gick jag ut på promenad med Nikko. Nu är vi båda redo att möta dagen! .. nåväl, jag behöver kanske en (snabb-) dusch så jag inte luktar apa. Jag är ingen apa.

Men det ska gå snabbt, man måste tänka på vattenkonsumtionen idag eftersom ledningarna inte funkar som de ska. (Läs tidigare inlägg)


Jag funderar på hur jag ska spendera natten på Arlanda när jag väntar på att flyget ska gå. En rubiks kub vore kanske ett bra sällskap, då har jag något att göra på planet också. Då kan jag pyssla med den och inte låtsas om att vi är femhundramiljoner meter upp i luften och att jag skulle dö om något blev fel.

Det här med flygplan känns så stryggt på något sätt, gör det inte?


Av easterbunny - 29 augusti 2008 08:21


Sitter och tittar på svt1 och intervjun med Linn Fernström. Jag har aldrig sett något av henne tidigare men jag tyckte om det. Kul att det går bra för henne!


Idag får jag inte dricka vatten från kranen för att huvudvattenledningen brustit efter allt regn som föll under gårdagen. Hela staden måste koka sitt vatten innan det dricks, typiskt. http://allehanda.se/avdelning/ornskoldsvik/31536

Jag satte en kastrull på spisen direkt när jag vaknade så nu har jag lite vatten att ta av.


Idag regnar det inte, tack och lov. *peppar peppar, ta i trä*. Jag har några ärenden att utföra på stan idag, tur att Örnsköldsvik har en liten stad så det går fort att gå genom hela.


Jag har inget speciellt intressant att dela med mig utav.. men det kommer!

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards