Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av easterbunny - 27 augusti 2008 19:32


Jag tror jag tar tillbaka det tidigare inlägget! Kom på hur dumt det lät med tanke på hur många duktiga som kliver upp vid 6-tiden och inte kommit hem från jobbet förrän klockan fem! Då ska maten lagas och barnen ha hjälp med läxor.

Jag tar tillbaka allt.


Jag är väl bara trött idag, helt utan anledning egentligen. Jag är helt enkelt trött för att jag har för LITE att göra. Usch så jag skäms.

Av easterbunny - 27 augusti 2008 19:15


Idag vaknade jag och klev upp relativt tidigt. Ser man tillbaka på vilken tid jag vanligtvis klivit ur sängen i sommar så var det absolut tidigt. Jag tror klockan var halv nio när jag slog upp ögonen. Inte konstigt då att jag känner mig lite ur gängorna just nu. Irriterad och trött. 


Uppvärmningen blev Christine, 19.00 på femman.

VÄNNER väntar härnäst och efter det hoppas jag att inställningen mjuknat lite grann. Åh, vad jag avskyr att känna mig såhär kantig.

Som en kub som försöker få plats i en cirkel!

Av easterbunny - 27 augusti 2008 18:05

Idag regnade det och vi tog en promenad på stan!

Av easterbunny - 27 augusti 2008 10:37


Jag håller på med en "utrensning", det skall tydligen vara väldigt nyttigt och snällt mot kroppen. Den jag valt att göra är under 10 dagar och heter KUREN. På förpackningen står det "välsmakande" men jag vet inte riktigt om jag håller med där..

Här sitter jag med ett STORT glas vatten blandat med 25 ml KUREN som skall drickas upp och en morot att äta. Trots att jag bara är inne på fjärde dagen så känner jag skillnad - jag är piggare!

Jag hoppas att det håller i sig.



Kanske kan det ha något att göra med att jag nu skärpt mig, inga onödiga onyttigheter, mer motion.. kanske är det egentligen vad som skulle gjort mig piggare i vanliga fall också. Men det blev som lättare att göra det tillsammans med något annat, som man köpt på Hälsokost. Det blev som ett avstamp - nu banne mig ska jag se till att göra skillnad!


Jag och Nikko tog en skön promenad nu på morgonen i regnet. Nu väntar vi på att Veronica ska droppa förbi och hjälpa mig med hårfärgning! Hurray!

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards