Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av easterbunny - 15 augusti 2008 23:08


Tala om någon som aldrig kan vara nöjd - NÅNSIN!

Nu när jag klippt av mig mitt hår så ser jag bara en massa frisyrer med tjejer som har långt hår och jag avundas deras fina långa hår och kan inte vänta tills mitt hår vuxit ut. (vad positivt att jag klippt av allt hår så det knappt når nacken!) Men mitt hår växer som bekant som ogräs så det dröjer förhoppningsvis inte speciellt länge innan jag är back on track igen.


Jag har spenderat kvällen hos min farmor o farfar, två mil utanför stan, vi hade det mysigt. -Drack the och satt och pratade. Jag kom hem vid halv elva och Simson blev lagomt förskräckt när en tokig hårig hund löpte in genom dörren och såg ut som att han tänkte äta upp honom. -Simson- som haft det så lugnt och skönt under veckan -HF = HundFri! Nu är husfriden slut!

Precis som det ska vara.

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards