Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av easterbunny - 25 augusti 2008 21:44


Jag vill inte åka ifrån dig.

Jag vill inte behöva sakna dig i fyra månader..

typiskt också..


Av easterbunny - 25 augusti 2008 10:10


Det är svårt att ta dagen som den kommer nu. Jag tänker bara på hur LITE jag har att göra, jag har inget speciellt MÅL med min dag.

-Jovisstja, dammsuga den förbaskade mattan som ligger på mitt golv som samlar åt sig damm snabbare än man hinner blinka. (Det blir lätt så när man har en stor hårig katt som älskar att sova på saker.. speciellt saker som han vet blir dammiga tror jag..)

När det är en så stor händelse som ligger framför, bara en vecka framåt i tiden, så känns det så svårt att sitta still. Jag vill springa jättesnabbt, springa om tiden.

Men och andra sidan så är jag rädd för att dagen ska komma. Då är allt så verkligt. Då åker jag iväg och lämnar alla jag älskar kvar.


Det var dumt att låta resväskan stå på golvet i mitt rum, den är det första jag ser när jag vaknar. Jag får bara tänka "Nehepp, det blir ingen packning idag HELLER." För det är det som är så roligt! Att packa!

Det räcker förstås om jag börjar packa på lördag, alltså om 5 dagar.

Jag ska försöka göra något åt den här dagen, vi kan gå ut och gå, eller hur Nikko?

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards