Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av easterbunny - 20 augusti 2008 21:39


Vad skönt det är ändå,

 det som händer det händer. Är det meningen att något ska vara så blir det så, även hur mycket vi människor krånglar och försöker bestämma över ödet.

Ibland känner jag mig så frustrerad över att jag inte kan styra över saker, jag har fått för mig att jag bär okoet att bestämma hur saker ska hända, som om jag skulle kunna styra över ödet ?


 Ibland kommer jag på mig själv med att oroa mig way to much och då tänker jag "Det blir som det är meningen att bli."

-Det känns skönt att tänka så, då känns det som att lyfta ansvaret på att ordna upp hela universums kaos på Någon annan. Jag ska inte vara bärare till det, allt ligger inte på mitt ansvar. Det som sker det sker,

 och egentligen är det ganska skönt att det är så.


Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards