Ur livet som lillasyster

Direktlänk till inlägg 26 november 2008

Tom Cruise i dagens Ophra!

Av easterbunny - 26 november 2008 13:55


Dagens Ophra och hon är hemma hos Tom Cruise och hälsar på i hans privata hem. Plötsligt talar hon om hur hon vaknade på morgonen och kände sig lite nervös eftersom de inte träffats och talats efter "The sofa incident". VAD HAR JAG NU MISSAT?

Han var helt spattig av förtjusning(förälskelse?) och hoppade i soffan av glädje.

Vill någon tala om för mig var något gick snett?

Jag trodde att han var kär i Katie och det var därför han hoppade, vad pinsamt det skulle bli om jag har fått allt helt om bakfoten! =) 


Ophra frågade "Skulle du göra om det igen?" , och han försöker le, men det ser ansträngt ut och han säger.. "It was a moment. " ... Ophra frågar igen "But would you do it again?.. I mean.. with what you know now" ... Tom svarar ".. It was a moment.. But with what I know now.. I'm not sure"


Ophra verkar som en härlig kvinna så jag tror inte att hon blev upprörd över det faktum att han hoppade i soffan med skorna på. Det går säkert att lämna in på kemtvätt och det var ju inte så att det var hennes privata soffa. =)


Som ni hör är jag ABSOLUT inte påläst angående det hela. Kanske kan någon mer medveten ge mig en liten lektion i det hela? =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av easterbunny - 22 oktober 2009 21:02


     Jag har inte varit här på jättelänge! Det var trevligt att komma tillbaka och upptäcka att stället verkligen förändrats - till det bättre! :) Jag är lite besviken på blogg.se för nu på slutet har det blivit så svårt att ta sig in. Det vill...

Av easterbunny - 8 februari 2009 18:05

  Nu är ni varmt välkomna till min nya bloggadress! www.sojf.blogg.se   VÄLKOMNA, VÄLKOMNA! ...

Av easterbunny - 2 februari 2009 18:22

  Doris är ju störtfin! =)    Idag har det varit fullt med intriger inom hemmets fyra väggar. SIMSON började med att jaga Doris! *alla drar åt sej andan* och när jag gick efter Simson och skulle bråka på honom "Dumma Simson!" så såg jag att han hade...

Av easterbunny - 2 februari 2009 10:23

  Rackarns! Det ringde en trevlig sjuksköterska från min vårdcentral som sa att de hade en tid för vaccination IDAG! HURRA, tänkte jag, då får jag det bortgjort!   Men nehe, så enkelt var det inte. På frågan "du är väl inte förkyld?" svarar jag "öh...

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards