Ur livet som lillasyster

Direktlänk till inlägg 28 april 2008

Ett glas juice

Av easterbunny - 28 april 2008 20:47


Här sitter jag, en kväll som tillhör en måndag, med ett glas juice i handen. Besviket märker jag att det inte är juice jag vill ha, det är något annat, men vad?

Min kropp känner sig orolig, min själ är rastlös.

Det är fyra månader kvar tills jag ska börja skolan i Spanien.

 Det är nog det som ligger o kryper långt bak i mitt undermedvetna.

Det känns bra att den här skolveckan bara är en tre-dagars, torsdag är en röd dag och fredag en klämdag. Då kommer systeryster hem från Ume och ska spendera helgen här i Övik. Vrv borde komma hem också, då kan jag vara med henne. (kom hem vrv!)


Snön tinar för fullt, finns nästan inget ställe i stan som har snö på sig just nu. Det är så roligt, komsi komsi alla soparbilar och ta bort gruset åt mig!


Imorgon har jag spanskaprov. Vidare så har jag ett matteprov som jag inte gjort ännu, som borde göras. och Trippen, den förgrymmade trippen. Jag gör det till helgen? Okej?

Komigen allihopa! Peppa mig riktigt ordentligt så jag verkligen sätter igång någongång!


Grus i mina skor.


27 dagar tills min födelsedag! 37 dagar tills skolavslutningen!

 
 
Ingen bild

mellan sis

2 maj 2008 10:58

Kom igen u can do it!! jobba,jobba joooobbaaa!:D vem är vrv?:P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av easterbunny - 22 oktober 2009 21:02


     Jag har inte varit här på jättelänge! Det var trevligt att komma tillbaka och upptäcka att stället verkligen förändrats - till det bättre! :) Jag är lite besviken på blogg.se för nu på slutet har det blivit så svårt att ta sig in. Det vill...

Av easterbunny - 8 februari 2009 18:05

  Nu är ni varmt välkomna till min nya bloggadress! www.sojf.blogg.se   VÄLKOMNA, VÄLKOMNA! ...

Av easterbunny - 2 februari 2009 18:22

  Doris är ju störtfin! =)    Idag har det varit fullt med intriger inom hemmets fyra väggar. SIMSON började med att jaga Doris! *alla drar åt sej andan* och när jag gick efter Simson och skulle bråka på honom "Dumma Simson!" så såg jag att han hade...

Av easterbunny - 2 februari 2009 10:23

  Rackarns! Det ringde en trevlig sjuksköterska från min vårdcentral som sa att de hade en tid för vaccination IDAG! HURRA, tänkte jag, då får jag det bortgjort!   Men nehe, så enkelt var det inte. På frågan "du är väl inte förkyld?" svarar jag "öh...

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards