Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 17 april 2008

Av easterbunny - 17 april 2008 21:35


Jag har fått det bekräftat, flera gånger; sker något som är meningen ska ske, så är det bara för att ge plats åt någonting annat som är på väg.


Jag vill skicka en hälsning till allra bästa vän som hela tiden säger så bra saker som får mig att inte känna mig som den usla människa jag ibland är. Man orkar ibland inte med att veta det och då är det skönt om någon skickar ljuva toner till ens öron.


Till helgen kommer systeryster o puh hem till övik! Imorgon, fredag, till och med. Jag ser verkligen fram emot att träffa syster igen, känns som att det var år och dar sedan. Nu när båda systrar har flyttat och man varit ifrån varandra ett tag, så märker jag hur mycket som saknas när de är borta. En tredjedel är inte lika bra som tre tredjedelar, så är det bara.


Jag skrev engelskauppsatsen idag det första jag gjorde på morgonen. Jag pallrade mig till och med iväg till skolan tidigare (vilket inte var en speciell bedrift då jag vaknade klockan sex, UTAV MIG SJÄLV! ..skitskumt när jag var vaken till klockan halv ett.. borde ju varit tvärtom?) och slutförde engelskan iallafall. Det känns skönt att det inte behöver ligga som en tung .. nånting.. över mig.
Nu är det bara matteprovet som återstår, och självklart, dumma trippen. Den vill jag bara kräkas på. Varför sätter jag aldrig igång med den för? (dumma mig)  Det är DUUUMT när man får såhär mycket tid på en uppgift, då skjuter man upp det! Vi skyller det här på Thomas istället, det känns bättre, då behöver jag inte konfronteras med mitt eget problem. (LATHETEN) Hihi*

Nu ska jag stretcha för jag har varit ute och lubbat runt stan en sväng. Tack för det fina vädret idag, det behövdes!

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards