Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 4 april 2008

Av easterbunny - 4 april 2008 17:27


Här kommer bilder på mitt och Verrans armband! =) Vad pyssliga vi har varit!


 Designer Verran


Designer Sofä


Och den profersionella hand/armmodellen är Veronica själv.

hihi. =)

Av easterbunny - 4 april 2008 16:54


Idag har jag varit väldigt trött. Mitt huvud känns rätt tungt, men vad kan man vänta sig egentligen när man vaknar 20 över 3 på morgonen.

Jag förstår inte varför, jag hade ingenting att känna mig stressad över, men ändå vaknar jag av samma känsla. Ont i magen liksom.

Ögonen var trötta och ville egentligen blunda men huvet ville annat, jag låg ned och blundade ett tag men det funkade inte, så jag klev upp och fyllde min vattenflaska, gick tillbaka till sängen och la mig och försökte igen. Det ville sig inte, så jag startade Hitta Nemo.

Alla som känner mig vet att jag kan inte se en film speciellt länge innan jag somnar, men SJÄLVKLART inte denna gång. Jag såg hela filmen klart, klockan var plötsligt kvart i sex, jag tänkte "Mor o far vaknar klockan 6" och det vore dumt om jag inte kunnat sova innan dess.

Jag hamnade i någon sorts vaket sovtillstånd. Men det är ju bättre än inget alls!


Summa sumarum blev att dagen kändes otroligt tung och hjärnan kändes som om den ramlat ner i knät.


Det var inte speciellt bra när jag skulle övningsköra, men som tur är har jag en körskolelärare som verkligen är jättebra.


Det största plusset idag är VERONICA. Som flyttar molnen från himlen så att solen kan skina ner, allt känns plötsligt mycket bättre. Luften blir lite lättare att andas och småstenarna i skon gör inte lika ont längre.


Vi hittade en superskojig affär som sålde en massa pärlor och saker för att tillverka halsband, armband, örhängen och dyl. Vi har tillverkat oss var sitt armband, som båda två blev superba! =)


Jag återkommer med några bilder.


Tjing!

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards