Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 13 april 2008

Av easterbunny - 13 april 2008 14:15


Det kändes som att jag bara hann somna, förrän jag vaknade igen! Men det gick ju antal timmar mellan, så jag borde ju ha sovit en stund.
Tokigt det blir när man känner så, det är precis som att man blivit snuvad på sömn.


Idag är det 42 dagar tills jag fyller år.
36 skoldagar kvar tills avslutningen. (Utan helger inberäknade, that is)


Idag snöar det, det vill jag inte att det ska göra.

Kan inte all snö tina bort så det kan börja bli vår och sommar någon gång? Jag är less på att vänta!
Bort med allt grus från vägarna, det är bara i vägen, det åker ner i mina skor.


"..since theres no more you and me
its time I let you go so I can be free
and live my life how it should be
no matter how hard it is,
I'll be fine without you
"

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards