Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 10 april 2008

Av easterbunny - 10 april 2008 09:38


Igår så slutförde vi Modeshow 2008 Vårkollektionen.

Nu är det över, mitt enda och sista tillfälle att bidra till IC2's resa till Indonesien. :)
Kändes lite sorgligt att veta att det var den enda gången jag fick vara med, även fast det varit mycket sömnlöshet och oroligheter iochmed förberedelserna så var det värt det, när man fick se summan av allt slit.
Det var kul, även fast det kunde ha kortats ner lite grann i slutet, men det är sånt man lär sig och får bära med sig till nästa gång.


Det har varit problem med att få iväg beviljelseintyget från kommunen till skolan i Fuengirola, deras fax verkar inte fungera just nu. Men som tur är har syven skickat det med brev, så nu skall allt vara i sin ordning.
Jag har också mejlat SCN och jag fick ett svar; de skulle skicka materialet för ansökningen till mig med post så jag kunde fylla i. =) *bra att du tog tag i problemet sofie*
Nu måste jag bara boka biljetten.


Imorse vaknade jag av en högst irriterande KATT.

Eftersom det blev sent igår och jag inte kom från skolan förrän halv 12. (Jag var i skolan från kvart i 8 till 20 över elva ONSDAGEN den 9APRIL!)

Sen var jag så uppe i varv när jag kom hem att det var svårt att somna, och SJÄLVKLART så blir jag väckt halv sex av en katt. Dumma katt.

Snart är det helg, då kan jag sova om mig lite grann, och förhoppningsvis åka bil med någon som fixat körkortet.

(Jag ångrar mitt val av datum till födelsedag. Hade jag varit någolunda smart så hade jag fyllt år tidigare, men det var jag ju inte.)

 Fast min födelsedag är nog kanske inte en så dum dag ändå, det är ju vår, snart skolavslutning, och förhoppningsvis vinner jag en bil i år! :D


Ha en bra dag!

Sofie

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards