Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 6 april 2008

Av easterbunny - 6 april 2008 13:41


Den här helgen har varit bra. Jag har  hunnit med att varit med Veronica mycket, jag måste passa på när hon är hemma!

Samtidigt har jag känt mig väldigt trött i huvet, väldigt seg.
Idag sov jag till tio-tiden och vaknade, klev upp och åt frukost,gick tillbaka till sängen har legat sedan dess och klockan är 13:43 just nu.
Jag har precis vaknat från en liten tupplur. Vaknade av att telefonen ringde.

Känner mig inte alls fit for fight.


Igår tog jag en promenad med lurven och tittade förbi hos morfar på ålderdomshemmet. När jag kom hem så tvättade jag av Nikkos tassar och bytte kläder för att vara klar då Veronica strax skulle komma och köra oss till min mormor som bor på ett annat ålderdomshem. Känns bra att ha hunnit med att titta till dem båda den här helgen.

Allt tack till Veronica som var chaufför!


Idag är det egentligen kördag, som börjar klockan tre, men när jag känner mig såhär pass seg vet jag inte om jag stannar hemma istället. De får helt enkelt sjunga utan mig.


Var gömmer sig det vackra vädret? Var har solen tagit vägen?
Självklart är de tjocka molnen ansvariga.

Jag vill ha sooolskeeeen.



Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards