Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 16 april 2008

Av easterbunny - 16 april 2008 18:02


Det gick bra!
Nu är det överstökat! Det känns rätt otroligt att det är över, den delen av projekt-ta-körkort är över! Heeelt amaizing! Det känns verkligen skönt, en lättnad. Nu blir det till att hårdplugga teori fram tills det är dags för det. :)

hjärtat ska snart komma och hämta mig för att åka ner på Sliperiet, vi ska se på Estet treorna som ska spela upp något projekt de haft för sig. =) Det blir skojigt att göra någonting annat for a change.

Imorgon är det uppsatsskrivning i engelska som gäller och på fredag är det matteprov. Skönt när den här veckan är över.
Det återstår bara 6 och en halv vecka kvar till sommarlovet! (som börjar den 5 Juni) Känns det att nedräkningen har börjat? ABSOLUT!


Jag hoppas (HOPPAS) att jag lyckas med att inte ha ett enda G i betyget till våren. Jag vill bara se VG och MVG baby! Då skulle en stor salighet sänka sig över mig, då skulle jag kunna flytta berg.


Dagens favoritlåt: Garth Brooks - In Lonesome Dove

Dagens höjd: HALKBANAN!

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards