Ur livet som lillasyster

Direktlänk till inlägg 19 april 2008

Soy un conejo

Av easterbunny - 19 april 2008 11:55


Idag har hjärnan ramlat ut i armbågen igen. Har ingen aning om var fötterna pekar och jag kunde likagärna vara blind för jag ser ingenting ändå.


Jag har städat min garderob! Jag skulle ut och springa och skulle rota fram springkläderna, och då påmindes jag ÅTERIGEN av min oreda i min garderob och då fick jag äntligen lust att göra fint där. Jag har sorterat ut kläder som jag inte använder och som har legat där och varit söndertrasade (faktiskt, ett par spring-byxor var det miljaaarder hål på) så nu har alltihop åkt ner i sopnedkastet. Eller i en påse som ska till insamling, om kläderna var hela och fina.
Det vill jag hissa idag; Lämna in era kläder till insamling så de skickas till andra länder och kan återanvändas! Kom ihåg att lämna kläderna hela och rena.


Nu har jag knaprat en gurkbit och ska snart pallra mig ut o kuta, fast suget försvann liksom i ochmed städningen. Men jag har bestämt mig, jag sitter halvt påklädd och då vore det väl åt skogen om jag inte kunde pallra mig ut. Fast nu kom jag på att jag har skavsår.. hmm, nåväl, det får gå ändå.


Solen har lyst flera dagar nu, det är jätteroligt! Jag tycker om när dagen börjar bli varm o skön, allt känns lite lättare då. Nu önskar jag bara att jag kunde få ett svar från någonstans att jag fått sommarjobb! SNÄLLAA..

Håll tummarna med mig att jag får jobba i sommar.

Tingeling.

 
 
Jennifer

Jennifer

19 april 2008 12:06

Hej och hå, behöver ut och springa jag med men är så himla förkyld :(
Har du några bra tips på sommarjobbsfronten? Är själv rätt sugen på det :)

http://fashioncut.blogg.se

 
Jennifer

Jennifer

19 april 2008 15:20

Är rätt sugen på att jobba på ett fik, men det finns inga platsannonser på ams.se tror du man kan fråga de på plats?

http://fashioncut.blogg.se

 
Jennifer

Jennifer

19 april 2008 20:14

Jag får väl göra så :) Lite dumt pendlar egentligen men två städer så det passar inte helt in nu. Men ska fixa helgjobb till hösten iallafall :)

http://fashioncut.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av easterbunny - 22 oktober 2009 21:02


     Jag har inte varit här på jättelänge! Det var trevligt att komma tillbaka och upptäcka att stället verkligen förändrats - till det bättre! :) Jag är lite besviken på blogg.se för nu på slutet har det blivit så svårt att ta sig in. Det vill...

Av easterbunny - 8 februari 2009 18:05

  Nu är ni varmt välkomna till min nya bloggadress! www.sojf.blogg.se   VÄLKOMNA, VÄLKOMNA! ...

Av easterbunny - 2 februari 2009 18:22

  Doris är ju störtfin! =)    Idag har det varit fullt med intriger inom hemmets fyra väggar. SIMSON började med att jaga Doris! *alla drar åt sej andan* och när jag gick efter Simson och skulle bråka på honom "Dumma Simson!" så såg jag att han hade...

Av easterbunny - 2 februari 2009 10:23

  Rackarns! Det ringde en trevlig sjuksköterska från min vårdcentral som sa att de hade en tid för vaccination IDAG! HURRA, tänkte jag, då får jag det bortgjort!   Men nehe, så enkelt var det inte. På frågan "du är väl inte förkyld?" svarar jag "öh...

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards