Ur livet som lillasyster

Alla inlägg under oktober 2008

Av easterbunny - 9 oktober 2008 20:57


Sitter och tittar på "Du är vad du äter". Det vore skönt om Anna Skipper kunde kliva in i vardagsrummet och fånga upp mig. Jag kan trösta mig med att jag åtminstone inte ser ut som Donna Simpson i Generation Fett (Imorgon klockan 21.00) Inte riktigt än iallafall. Eller jo kanske,

fast jag vet ändå att jag inte väger 450 kg så jag borde inte se ut som henne.. Vem vet.


Hälsningar från en flodhäst - A river horse




Av easterbunny - 8 oktober 2008 17:17




Du är vacker som en katt.

Av easterbunny - 8 oktober 2008 12:03


Dagens visa.

Av easterbunny - 7 oktober 2008 18:08


Tack vare en trevlig kommenterare så fick jag länken till denna. Jag minns den från när hamsterpaj.net fortfarande var aktivt och BRA. Nu är det väl bara.. aktivt? En annan (enerverande, tycker vissa) upprepande flashfilm är "Everyone loves magical Trevor and the tricks that he does, ever so clever - Look at him now, disappearing a cow, where is the cow, hidden right now"

Var hittar jag till Magical Trevor? Jag ger mig ut i google-land på äventyr.


http://www.apelsin.nu/classics/?url=badger

Av easterbunny - 7 oktober 2008 14:49


Hösten rör sig snabbt framåt. När jag kom hem var träden fulla med löv och nu står flera träd nakna i blåsten. Så länge det inte regnar så får gärna löven blåsa. Är det höst nu fram tills första snön faller? Eller börjar vintern på en viss dag? Vid en viss temperatur?

Hösten får gärna stanna kvar med fina färger länge. För min del gör det ingenting. Jag ser hellre en blå himmel och glada, varma färger än.. ja, än vaddå?

-Än en stor cementvägg som jag går in i och slår skallen mot, om och om igen.

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards