Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av easterbunny - 2 oktober 2008 14:48



Hurra! Ny,ny,ny,ny - min,min,min,min!

Av easterbunny - 2 oktober 2008 14:37

 

Jag har faktiskt inte reflekterat något över att det nu är oktober-månad. Oktober, det betyder nästan vinter! Mina två storasystrar fyller år i oktober och som liten minns jag alltid oktober som vintern. Vid halloween brukade det nästan vara snö ute.

Kanske har mina barndomsminnen och mitt önsketänkande trasslat ihop sig så jag inte längre borde yttra mig. Det jag säger bottnar ändå inte i något konkret.

Oktober betyder iallafall höst, det har jag flera bildbevis på (HA HA!) , och hösten tycker jag om. Jag längtar till advent och att börja köpa mina första julklappar. Åh, så spännande!  

Julklapparna började jag tjata om redan i början av september, men jag har ännu inte köpt något julklapp-igt. Nu drog tankarna iväg på presenterna jag köpte hem från spanien och på presenten till Emelie som jag fortfarande inte skickat! *typist*

Det måste jag komma ihåg att göra, snarast!


Och nu jamar kattskrället också!  


I eftermiddag, klockan 5, har jag tid hos naprapaten igen för lite uppcheckning. Låter bra det.

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards