Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av easterbunny - 5 oktober 2008 17:01


Hänvisar till Persiljans inlägg angående läsare som kikar in men aldrig lämnar ett endaste litet spår efter sig. Tråkigt tycker jag, det är så trevligt när man loggar in och ser att någon tagit sig tiden att skriva en kommentar - den behöver inte vara lång. Den behöver inte säga någonting speciellt egentligen, bara ett litet "hej, jag kikade förbi" räcker gott och väl.


Jag tänker göra revolt! Hädanefter är ett litet hej ett måste när jag tittar in på någons blogg. Det är ju trots allt en vänlig handling, ett sorts tack för att man får ta del av den andra personens tankar, bilder och äventyr.


"Kan man inte säga något rart, så säg ingenting alls."  citat ur disneys Bambi.

- Det känns lite läskigt om det ska vara anledningen till varför man inte kommenterar. Det är så skönt när man kan säga något som får en annan människa att le, vore det inte härligt om vi bara kunde göra snälla saker emot någon annan bara för den andres skull? Mer kärlek people! WHERE IS THE LOVE? :)

Av easterbunny - 5 oktober 2008 01:45


Nu är jag verkligen uppe jättesent för att vara mig. Jag som annars brukar gå och sova vid halv nio är uppe vid kvart i två! Nu kan jag nästan inte hålla mig ifrån att se utmaningen i att hålla mig vaken tills Fredrik kommer hem från jobbet. Det vore roligt att överaska honom med en jättetrött mig. :)

Redan nu är jag jättetrött, mina ögon känns som pulvermos.

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards