Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av easterbunny - 22 oktober 2008 20:59


Vad skojigt. Jag blev smittad av sjukbaciller och det verkar som att Derek i Grays Anatomy dör? .. JAHA! Det var bara en dröm, okej. Vad skönt.

Jag vill inte ha halsmandlar stora som valnötter. De ska vara mandlar, det är därför de heter så. HALSMANDEL! M A N D E L !

Något som är bra med att vara sjuk

första dagen är att man kan se teve hela dagen utan att råkat ha sett alla avsnitten tidigare. En hel dag fylld med teve värt att se på. Sen blir det inte riktigt lika bra nästa dag för då är hela förmiddagen fullspäckad med gårdagens eftermiddags visningar och jag tvingas vänta ända fram till efter TVÅ tills det är något värt att titta på. Åh, en sån pina. :)


Solen sken idag. Det var fint.

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards