Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av easterbunny - 17 oktober 2008 19:21



HURRA HURRA HURRA, FÖR IDAG ÄR EMELIES FÖDELSEDÁ ! HURRA HURRA HURRA!

Av easterbunny - 17 oktober 2008 07:26


Åh, ja. Den sabla kattrackaren ska tacka sin lyckliga stjärna att han fötts till kisse och inte till något annat, av typen människa tillexempel. Iochförsig skulle inte något människoaktigt hoppa upp på väggen och klösa sig fast och låta klorna glida neråt tapeten och springa därifrån med ett stort fint ÄRR i tapeten som minne.(det har jag lärt mig) OCH JA! DET VAR VAD KATTRACKARN GJORDE!

Men eftersom han är just katt så kunde han ju inte förstå bättre, han fick ett energiryck och tänkte inte vidare på att handligen inte främjade målet. Nåja, åtminstone inte för mamma. -För Simsons del fick han precis det han ville, VI REAGERADE! HURRAY!- Mammas fina halltapet har en stor reva, men turligt gick den att trycka ihop så den inte syns lika mycket.  

 Han ska vara glad att han är katt, tänk vad han kom undan lätt..

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards