Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 19 juni 2008

Av easterbunny - 19 juni 2008 20:35


Imorgon sätter jag mig i bilen och åker tio mil upp i skogen för att fira Midsommar med mor o far i stugan.

Vi ska grilla lax och bara ha det mysigt.


Just nu står simson i hallen och skriker på uppmärksamhet så det är väl bäst att jag går och kramar om honom lite. Men sen ska jag ut och springa, jag som varit så lat nu ett tag! Skärpning!

Av easterbunny - 19 juni 2008 01:07


Idag är det torsdag och dagen före Midsommar. Fast egentligen har jag onsdag natt eftersom jag inte har hunnit gå och lägga mig än.


Jag har ingenting att skriva just nu, jag är mest av allt trött. Jag ville väl mest av allt säga hej och sådär.

Jag tvättade av bilen idag eftersom den blev så smutsig när jag körde den på en lerig väg i Tisdags. :) Nu är den röd och fin igen.

Det är roligt att regngöra saker.. roligt att det är fint och rent runt omkring.

Nej usch nu blev jag toktrött. Vi hörs imorgon!

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards