Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 11 juni 2008

Av easterbunny - 11 juni 2008 21:40


Var har det fina vädret gömt sig?

Ovanför molnen.

Jag vill ha soligt och varmt så jag kan ha min fina nya klänning.


Idag har jag handlat present åt Vrv som fyller 20 på fredag! Hurrahurrahurra för dig!

Jag cyklade båda gångerna jag skulle till stan idag, vet inte varför men jag fick en sådan lust att cykla bara..

Andra gången jag var på stan så skulle jag till tandläkaren, igen. Det har blivit mycket sånt nu men jag ska dit en gång till och sen blir det förhoppningsvis inget mer innan jag ger mig av.


Jag tänkte på en sak imorse när jag stod o borstade tänderna; om ett år, alltså i Juni 2009, så kommer jag ha lagt hela Spanienresan bakom mig. Då har jag gått ut skolan och allt är som vanligt igen (?)

Inte helt som vanligt, jag har ju fått en erfarenhet som jag inte har nu, men utöver det.. och jag har ingen mer skola att komma tillbaka till förstås..

Nåja, det lär visa sig med tiden.


Jag känner mig inte på skrivhumör just nu..

 det kommer nog.

Av easterbunny - 11 juni 2008 12:01


Hurra!

Som jag gått o väntat, äntligen har jag fått hem min almanacka som jag beställt på www.personligalmanacka.se ! Hurra! Den är jättefin och grön.



Jag är jättenöjd och längtar tills jag får börja skriva i den!

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards