Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 16 juni 2008

Av easterbunny - 16 juni 2008 21:44


Jag kan knappt förstå det, men jag får köra bil nu, SJÄLV! hurra!

Av easterbunny - 16 juni 2008 10:38


Hör du mig, hör du mig, kan du höra mig?

Allt det här för dig, hör du mig, hör du mig, hör du mig?

Allt vi sagt, allt vi gjort, blev en sång för dig.


 Idag är vädret fint igen, några moln på himlen men solen lyser och det är huvudsaken.

Nu har jag två veckor kvar på ledigheten och sen börjar jag jobba, kommer kännas bra att tjäna lite egna pengar.. börjar känna mig utfattig. Jag har inte ens en tjuga! :) HAHA

Bill Gates skulle skratta åt mig. Bara för att han har mycket pengar.... :)


Det verkar som att det var något fel på internet igår, tre av de jag satt och pratade med tappade också internet samtidigt som jag. Konstigt det där, så det kan gå. Men egentligen var det kanske lika bra för jag behövde sova även om det inte kändes så.


Nu är det bara 77 dagar kvar tills jag åker, just för tillfället är jag inne i en period där jag tycker det känns nervöst. Men jag försöker bara att tänka på vad alternativet är -Stanna kvar o gå ytterligare ett år på Nolaskolan..

Då känns det som att jag vet vad jag skulle välja, jag behöver utmaningen.

Den senaste tiden har jag känt mig så hemskt rastlös, kanske har vetskapen om att jag ska åka iväg spelat in.

Men det är som Idis sa igår, jag måste lugna ner mig.


Det vore kanske dumt att klappa ihop i förtid bara för att jag inte kan lära mig att ta det lugnt.

Men jag förstår nästan hur mormor kände det när hon var piggare, hon sa att hon hade myrkryp i benen som många äldre får och det gjorde att hon hade svårt att sitta still. Sen var hon nervös till naturen och det hade väl stor inverkan på hennes rastlöshet.

Jag kan ibland känna när jag lägger mig ner att det rör sig i benen på mig eller så slår mitt hjärta snabbare.

Fast egentligen finns det ingen idé att sitta o tala om det här, det är bara symptomer. Det intressanta är att göra något åt det.


 Tack mamma M för att du läser mig. Det har varit ensamt att vara utan dig. <3 (din son har skvallrat)


Jag skulle vilja hinna med att bada något snart, ligga på stranden och ta det lugnt, lapa lite sol. Finns det någon möjlighet till det, vad säger du, Verran? :) Jag ringer dig sen.


Ammunitionen tog slut till sist, nu kan ni kalla mig the sundance kid.

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards