Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 8 juni 2008

Av easterbunny - 8 juni 2008 18:44


Det är 86 dagar kvar tills jag åker ner till arlanda! :) hurraa!


Av easterbunny - 8 juni 2008 14:05


Det lever nog en hypokondriker i var och en av oss.

Vem är inte rädd för att något ska vara fel så att vi tvingas lämna jorden tidigare än vad vi måste? Man vill väl egentligen ALDRIG se den dag då man måste lämna jorden, att sätta ett datum känns ju bara som en stor stressfaktor.


Med risk för att låta hypokondrisk:

.. jag har hittat nånting i min hals som inte var där föruuuut!

Jag opererade bort en visdomstand för några veckor sedan och idag fick jag för mig att kika där o se om hålet vuxit igen. Nu hittade jag nåt annat, som inte ska vara dääär! Vad är det förnågot?!

Jag vill att mamma ska komma hem så hon får titta på det..

Jag vill inte döö!!


*host host*

Med mitt självsäkra och optimistiska yttre så kan jag ju knappast låta er tro att jag känner sådär på riktigt;

Det är nog ingenting farligt. Jag sitter här lugn och väntar tills mamma kommer hem.

Under tiden kan jag klösa lite på väggarna..


Av easterbunny - 8 juni 2008 12:55


Det stämmer!

Nu har jag min egna dator som jag kan fullproppa med diverse saker som jag tycks samla på mig. hurraa!

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards