Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 5 juni 2008

Av easterbunny - 5 juni 2008 20:27


Åh, alla som varit inne på Asos.com nyligen vet vad jag snackar om. Sommarens klänningar är så fina att jag bara sitter och dreglar över dem, jag vill ha så många att jag skulle behöva expandera min garderob till typ.. tolv garderober.



Helst av allt vill jag ha den blå klänningen som brunetten har på sig. Helt underbart fin och det verkar vara sånt härligt tyg också!

Av easterbunny - 5 juni 2008 16:59


HELT OTROLIGT!

I Örnsköldsvik denna studenternas dag - 5 juni 2008- visar termometern på 31 grader i SKUGGAN! Vinden blåser varmt och det finns ingenstans att ta skydd förutom i skuggan där den enda fördelen är att man inte känner att huden bränns av solen -värmen är den samma.
Men nu när vi fått sånt fint väder är det inte lägligt att klaga, ut och njut av sommarvärmen och ta vara på varje liten sekund!


Imorse klev jag upp klockan tio över sju för att göra mig klar för att åka till Umeå och se på en polisexamen som tillhörde Ems karl. Det var jättebra och lagom på alla sätt och vis. Nu kan jag stryka det på min sakerattseinnanjagdör-lista.

 Jag tog jättemånga fina kort som jag är för trött för att ladda upp just nu. Jag ska vila lite granna och återkomma senare ikväll och lägga upp lite fint Umeåväder.

Ikväll är det föressten Friskis o Svettis på Vikingavallen! Häng med och rör rumpan till musik!

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards