Ur livet som lillasyster

Alla inlägg under december 2008

Av easterbunny - 14 december 2008 19:41



Haha, jag vet inte om det behövs säga något mer. Jag bara ÄLSKAR den här adresslappen. =)

Av easterbunny - 14 december 2008 12:56


YES! JAG ÄR KLAR MED JULKLAPPARNA, de sista som återstod avklarade jag på ungefär en timma! I'm on fire today, yes I am! =) På med svettbandet och joggingskorna bara, bränn iväg ner mot stan och ös! KUTA GENOM AFFÄRERNA MED KARDBORRE-KLÄDER OCH KÖP ALLT SOM FASTNAT PÅ KARDBORREN NÄR DU SPRUNGIT KLART. -TADA! Skitenkelt att fixa julklappar. :) hihi



Av easterbunny - 14 december 2008 09:14


Jättemysig kväll hade jag igår uppe i de höga höjderna på Skärpe. Jag har äntligen provat Hallon Sorbé och jag måste erkänna att det var något alldeles extra. Jum-jum! Jag gillar glass!


Nu står vi här och 3:e advent har mött oss på vägen.

Jag tänkte skynda mej att gå till köket så kanske JAG får vara den som tänder adventsljuset! Om jag har tur... :)

Av easterbunny - 13 december 2008 12:33


Jag är så duktig precis nu.

Jag har tvättar alla kläder, mina sängkläder + täcke och kuddar! Vad skönt det ska bli att lägga sej inatt och bara mysa i rentvättat. Härligt!

Av easterbunny - 13 december 2008 10:12


Idag slog jag upp mina blå ögon klockan 09:40 och bestämde mej för att ligga en liiiten stund till för att hinna vakna ordentligt. Jag har varit uppe en sväng och kramat Simson lite granna och nu har jag åter igen hamnat där jag började - i sängen. Fast den här gången ligger jag tvärsöver och med datorn i knät. Toppen.

Jag kände på mej att det blivit kallare luft sen igår så det första jag gjorde var att gå till fönstret och dra upp persiennen, precis som jag trodde; det såg kallare ut. Just nu har vi 1,4 minusgrader och det är väl lagom.


Idag har jag inga direkta planer på vad jag ska göra, men jag vet att jag ska börja med att duscha. Sen tänkte jag renbädda sängen och dammsuga min lurviga matta.  Lite 3:e advents-städning sitter väl aldrig fel.

Nu återstår endast 1 vecka till den efterlängtade julen!


Och jag som inte har gjort några vit-choklad-ischoklad än! Eller byggt ett pepparkakshus för den delen! Eller bakat pepparkakor! JISSES vad jag har mycket att göra!

Av easterbunny - 12 december 2008 23:14



Det är ju ändå det varje människa vill;

hitta en annan människa som är beredd

att fylla hela ens jag till bredden med

allt som smakar bra.

Av easterbunny - 12 december 2008 22:39


Nu tar molnen mark.

Jag var förblindad av att solen sken så stark.

Men mina ögon kommer alltid le mot dig.

Kan det begäras mer av mig.

Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards