Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 16 december 2008

Av easterbunny - 16 december 2008 21:41

 Oriental

 Siames

Ragdoll


Bengal


Perser


Men snyggast är väl ändå :




Av easterbunny - 16 december 2008 19:35


Idag är min hjärna ett russin. All fukt som någonsin befunnit sej i min hjärna har läkt ut genom örat i form av kunskap och nu är jag uttorkad. Eller egentligen skulle det stämma bättre om jag sa att kunskapen runnit ut genom handen genom en penna och genom min mun. Spelar egentligen ingen roll, min kunskap är bortblåst och här står jag, russinformad.

Jag är så väldigt trött och det ska bli härligt när vi äntligen går på jullov, underbara jullov.


Det hade tydligen varit jordbävning nere i södra Sverige idag, jag vaknade och hörde det på radion och jag tänkte "Shit pommes, vad har jag missat?" (Jag tror att jag aldrig sagt "Shit pommes"......) Tydligen sker det en jordbävning en gång om dagen i Sverige men det är ingenting som vi märker av, utan det kan mer låta som ett muller. Intressant!


Nu ska russinhjärnan göra allt annat än tänka.

Av easterbunny - 16 december 2008 08:33


...och som sådan är jag begåvad med ett övernaturligt lokalsinne! ... O-kkej... vaar är jag? "


Det är inte världens enklaste sak att hitta rätt när det finns så många stigar att välja mellan samtidigt som alla känns väldigt far-far away. Men jag tror att alla faktiskt känner så, någon gång.

Man måste bara komma ihåg "Jag kan, jag vill, jag SKA klara av det!" , och vi har faktiskt mycket tid på oss. Minst 60 år!


Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards