Ur livet som lillasyster

Alla inlägg den 21 december 2008

Av easterbunny - 21 december 2008 12:30


Jag tycker inte speciellt mycket om datorer just nu. Jag jobbade järnet för att få bort ett program på min dator som hade kajkat och när jag senare efter många om och men, lyckats få bort det så försökte jag installera OM det igen. Tror ni att det funkar då? NEJ. Datorer är dumma. Och jag kan ingenting. :(


Typist...


Nu ligger jag på golvet med Nikko bredvid mig.


Morfar åkte in till akuten idag igen efter att han satt något i halsen för tredje - fjärde (?) gången. Men han mår bra nu, tur det.

Av easterbunny - 21 december 2008 00:20


Undrar om jag kan ge mej på att ge de (små)runda gula sakerna ytterligare en chans innan jag ger upp helt. De stora runda gula (också kallade APELSINER) är riiiiktigt goda just nu, alltså, hör upp allihopa! Det är SÄSONG för apelsiner!! Men de små gula, njaaa, de har tappat stinget. Vi fick med oss ett nät torra bollar..i konsestens tennisboll(!) från affären igår. ttt


 Synd att all snö försvinner, jag som hoppades på en white christmas i år.


Presentation

Omröstning

Vilket ämne borde jag skriva mer om i min blogg?
 Familj, vänner
 Mina djur, djur i allmänhet
 Studier
 Framtidsplaner
 Mina intressen/Fritid
 Livssyn
 Hypokondri, pedant(ism), hygien-noja :D
 Fortsätt som du gör nu*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards